Sunday, May 8, 2011

Cinta Terakhir

Seseorang telah mengingatkan aku akan dia..
dan dia telah mendedicatekan lagu ini kepada ku..
kenangan pada 12 tahun yg lepas kembali bersinar di ruang ingatanku...aku just nak dia tahu yang aku x pernah lupakan dia.
terima kasih juga sebab x pernah melupakan diriku.

Cinta Terakhir by Aiman
Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Korus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang korus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang korus

Lagu/Lirik: Hafiz Hamidun
Artis: Aiman

Kalau u ols nk tengok video lagu ni..g lah kat link dibawah ni yek:


Bestkan lirik lagu ni..
pd mulanya mmg aku x pernah dgr lg ni..
tp sejak die mendedicatekan padaku..
aku terus menghafal dan menghayati liriknya..
memang kene mengena sgt dgn cerita kami ..hihi..
.

1 comment: