Thursday, June 23, 2011

YIBBA2!!! 1 day to go!!

Wallaweh..arini da kamis da..pejam celik (ulang 2 x)..sok da Jumaat da..tak sabo la nak blek kampung ni..pat pale otak da pikir macam2 nak wat kat umah ku syurga ku nnt..semalam aku tepon mama   mama tepon and die semangat cerita nak ajak aku pi beli cat..da nak raya katanya..walhal puase pun tak lagi nih!!..mama aku mmg seorang yang bersemangat..excited la tu anak pompuan kesayangan die nak blek la katekan..aku pun dok sebok lah terpikir nak wat macam2..korg cekidot la ape yang aku emajin ni...

1. Nak watkan vegetables garden yang mama aku idam2kan..


 korang rase mama aku peranjat tak if aku wat garden seindah ni??hihi
2. Tolong mama cat umah

ni umah ke kindergarten??hoho
3. Nak wat roti sendiri (yeyeoo jek)

mungkin roti kot...
dahlah..macam banyak sangat la plak emajin nye..boleh wat tak sume ni dalam masa 9 hari??hihi

No comments:

Post a Comment