Thursday, July 28, 2011

Happy Beday & Father's Day@GRAND Father's Day to AYAH!!

Akhir bulan June 2011 aritu aku amek cuti seminggu since adik ipar aku bersalinkan Abdul Syukur Asyari and kebetulan plak beday ayah jatuh akhir bulan 6 jugak which is 28 June 2011..alang2 sambut beday,we ol satu family wish Father's Day kat die sekali (tu pun pas kene saon ngn die sb x wish kat die ayah sentap)..bukan tak nak wish die mase tu cume aku tak berapa konpem tarikh sebenar Father's Day tu bape haribulan (sambil mata meliar2 ke atas)..sungguh defensive kan ayat aku??..anyway,ayah agak suprise la sebab mama bukan takat masakkan sedap2 aritu malah kitorang siap celebrate ngan kek lagi..adik aku siap beli mercun yang kuar reben lagi tu..kek siap beli yang i leb u lagi nak amik ati die punye pasal..hehe..

kek i leb u utk ayah

kek sensorang atas meja

ayah gegeh tiup lilin

ayah semangat potong kek..(bagi sume dapat rasa..walhal utk 4 org je)..hihi



hadi semangat tarik mercun reben

gaya tarik mercun reben ke atas udara..

No comments:

Post a Comment