Sunday, July 31, 2011

seharian yang ntah..penat kot??or happy ek??

Arini seharian aku dua beradik kembo ni dok berjalan menuju ke destinasi impian kami ke Jualan Warehouse Sales Metrojaya kat Stadium Melawati,Shah Alam..we ol akan jejak kaki kt stadium ni time ade jualan2 gudang je..so skrg korg da tau da rahsia aku beli brg mahal2 kan..tunggu time2 cmni la..klu tak..takde maknenye aku beli..haha..pas puas me'round' satu stadium tertutup tu dkt berjam2 tanpa hasil..last2 capai jgklah jeans GOOGLE (support Google u!!) sbb teringatkan jeans yang dah bertahun aku tak tukar smpai dah naik season sgt dah kalernye..and yang paling best, aku kaut innerwear RENOMA for ladies..and ade lagi la brg kecik2 yg aku beli..sume sekali dlm RM 100 jek..

Pas dah penat tu ktrg terasalah amat lapar dan dahaga..kat luar stadium tu byk gak peniaga bkk gerai makanan..ade cucuk goreng,ade jual nasi berlauk,laksa,char kuey teaw..so we ol decide nk mkn kat gerai laksa/char kuey teaw..sekali order char kuey teaw cm nak menangis+menyesal la plak sbb rupe paras char kuey teaw yang aku harapkan indah tetapi sebaliknye..kuah cair habis..rase pun cm ala2 kuah tuang air masak je..tp bile terkenangkan da bayar RM 4 kene jgklah abiskan dgn muke kelat..sian perut kite..

lebih air dari kuah..tapi abis kau!! sebab byr rm4..sian kan kite..huhu

kan tak pasal kedai kau aku da band...sedih..

No comments:

Post a Comment