Thursday, August 2, 2012

Iftar with X-Dip UiTM @ Tupai-Tupai Shah Alam

Sekarang kene set in mind when evertime nak start buka puasa kene makan buah-buahan dan sayur-sayuran for starter..sebab da belajar dari kesilapan masa makan kat Pullman aritu..opss..sori..lupe plak nak introduce kat korang..okeh..semalam aku dan kawan2 x-diploma dah plan nak iftar kat Restoren Tupai-Tupai Shah Alam..dah lama plan nak gathering tapi masing2 sibuk dengan kerja harian dan macam2 hal..finally kitorang dapat gak berkumpul sama2 di bulan ramadhan penuh barakah ini..mula2 plan nak berbuka puasa kat hotel..yelah kan..dulu2 masa study buka puasa kat warung2/kedai2 biasa je..laa ni dah kerja ape salahnye kalau berbuka puasa kat tempat2 yang best2 plak..tapi since ramai plak yang tak bersetuju ngan rate harga buffet di hotel, so aku sebagai organiser (asek2 aku je jadi organiser..sigh!!) kene la dok search restoren2 yang menawarkan harga yang lebih reasonable and affordable..so,we ol decide iftar di Tupai-Tupai since aku pun penah dinner dgn family en.fiancee & MIL kat one of Tupai-Tupai branches at Waterfront..tapi yang bestnye kat branch Shah Alam ni ade steamboat+buffet sekali..so memang worth it dgn rate yang dibayar..ape yang best lagi..kawan aku si pelakon tu datang jugak..so,memang meriahlah meja kami malam tu..

En.Fiance aku bangga gambar sebelah Amar..Amar wat mata buntang

Kak teh,Toba & Shaha

Addri & Fiancee (Fiza)

Erin, John, Melor & Amar

Menunggu waktu berbuka

Jjay tengah mamam

Eddy, Izzat & Wife (Fizah)

No comments:

Post a Comment