KPTM Convocations @ PICC

Kenangan terindah pada 5 & 6 November 2010..tolong my fren Kay & his frens jual bunga kat PICC..the best thing is i've learn a lot of thing..make me more confident and a lot of thing cross my mind..hahaha..lets check it out wats happened @ PICC..



walaupun kepenatan tapi kepuasan terpancar dari muka2 we ol sume..melayan si Kay n d geng lg buat x kering gusi..ketawa smpi ke malam..tmbh ngn lawak si Fad..OMG!! bley pecah perut melayan cerita die..for all u guys..Thanx a lot..suke hangout ngn u guys..

puding caramel yg best sgt2!!
aku tak ingat namanye

ni pun tak ingat

yang ni je aku ingat..kabsah lamb..lamb nyorok dalam nasi..paling BEST!!


ni lagi sekor yang aku tak ingat


barbican

ni la santapan kami pd malam tu..tengoklah sume order Large Plate..sekali dtg each plate upenye bley share 3 org..bayangkanlah dengan terkebil2 terpaksa jgk abiskan..haha..moral of the story..tanye dulu before nk wat ape2..pas makan sambung ketawa blek smpi naik pecah Restoren Saba tu..


plate yang besar-besar
fad sedang makan dengan gegeh

 tu dia plate2 yg dah di settlekan oleh we ol yg mmg dr pg x mkn nasik..ade satu plate tu ayam je abis tp nasik x abes sbb masing2 da x larat nk settlekan..overall mknn kat sini sume sedap2 belaka..bagi 5 star kat Restoren Saba..juz nk awarn sesape yg nk g mkn kt sini..if u all dpt waiter iran/arab kene la suh die repeat order korg coz dey all ni kurang faham bhs ibunda kite..hehe




Comments

  1. aku suke jual bunga..
    klu boleh tiap2 hari ngadap bunga..
    tapi xleh sebab aku keje..
    aku suke jual bunga sebab dpt byk duit..
    lepas dapat duit,aku g habiskn..
    pastu cari job jual bunga lagik..
    pastu dapat duit lagik..
    pastu aku habiskan lagik..
    korg follow jelah cycle tu cz aku penat naip..
    then aku suke mkn byk2 pas hbs jual bunga..
    tgk semlm aku mkn pun u ol phm2 jelah yer..

    ReplyDelete

Post a Comment